torsdag 17 maj 2007

Phish- Waste

Dags för ett klipp med ett av mina absoluta favoritband, Phish. Det här är från dokumentären Bittersweet Motel och är inspelat hösten -97. Det är litet falsksång (inte så litet heller, faktiskt) och så men det är ju trots allt live. Låten är inte representativ för Phish men Trey Anastasios gitarrsolo (med uni-vibe!) på slutet är...tja...hade jag vart en snigel hade mitt könsorgan varit utfällt. Trey är en av mina hjältar och ingen på den här sidan Atlanten vet vem han är...

3 kommentarer:

Lady Di sa...

Nu finns du med på en bild som är direkt länkad till din blogg... Tjuvlånade din presentationsbild! =D

Ha det gött!

Lady Di sa...

Haha... LOL! "...hade jag vart en snigel hade mitt könsorgan varit utfällt."

Hohoho... Loooolit! =D

Anonym sa...

Broder! Jag är Sveriges enda andra Phish-head! Det är lite som i I Am Legend fast på ett bra sätt och med två Willi Smittar istället för en! Och ja Waste är vacket men deras bäst skiva är nog ändå "A picture of nectar" där Treys gitarr står i lågor!