torsdag 19 april 2007

Flytt II

Nu har jag berättat för min chef om flytten. Han verkade inte alltför förvånad, eftersom jag brukar fråga om jag får referera till honom de gånger jag sökt andra jobb tidigare (senast innan jul då jag sökte jobb på IV-programmet på Hushagsgymnasiet här i stan). Jag får iaf. tjänstledigt ett år. Jag har inte berättat det för mina närmaste kolleger. De får vänta tills imorrn.

Jag kommer att jobba på Cybergymnasiet i Stockholm. De har verksamheter ute i Nacka (på Kvarnholmen) samt på Odenplan inne i stan. Jag vet inte vart jag hamnar men jag vill helst till Odenplan. Å andra sidan skulle det inte vara helt fel med Kvarnholmen heller. Där har man utsikt över Djurgården och inloppet till Stockholm.

Jag kommer att jobba i deras "specialverksamhet" Snitz, med elever som har särskilda behov, ungefär som jag gör nu.

Inga kommentarer: